Tidsregistrering – KronoTID

Har du forgæves søgt efter et system, der kan sikre en mere effektiv håndtering af tidsregistrering i din virksomhed? Nu kan du endelig stoppe med at lede. Hos Krono-System har vi udviklet et tidsregistreringssystem, der effektivt håndterer al information om dine medarbejderes ankomst-, afgangs- og pausetider i din virksomhed.

Med KronoTID får du et komplet system til tidsregistrering. KronoTID giver dig et enestående overblik over alle dine medarbejderes reelle arbejdstider – selvfølgelig helt uden at skulle gå på kompromis med brugervenligheden. KronoTID har desuden også kapacitet til at behandle tidsregistrering af flekstid, overtid, sygdom, ferie og meget, meget mere.

Dynamisk tidsregistreringssystem

​KronoTID er et system med mange fordele, som effektivt hjælper med at lette administrationen i din virksomhed. Systemet sørger for, at din virksomhed får en dynamisk tidsregistrering. Denne dynamiske tidsregistrering beregner alle nødvendige data med det samme, når de er blevet overført fra de opsatte terminaler rundt omkring i din virksomhed. Med KronoTID får du således mulighed for hele tiden at bevare det kølige overblik over dine medarbejderes aktuelle arbejdstider, idet du kan følge med i deres tidsregistrering, som videresendes til dig på overskuelige tidsspecifikationer.

’Dynamisk’ er et af de gennemgående nøgleord, når det kommer til KronoTIDs mange funktioner. Den dynamiske håndtering af data går nemlig igen i alle funktioner i KronoTIDs tidsregistrering. Skulle der ske en fejl, kan det således rettes igen med det samme i tidsspecifikationen – uden at tidligere data også slettes. Krono-Systems tidsregistreringssystem giver dig desuden mulighed for at implementere op til 100 forskellige satser og en bred vifte af andre praktiske funktioner. Vi tilbyder derudover også en række moduler, der gør det muligt for dig automatisk at eksportere dine medarbejderes data om tidsregistrering til lønsystemer såsom Dataløn, Multiløn, Lessor med flere.

Du slipper dermed for at skulle sidde og bruge tid på manuelt at overføre dine medarbejderes tidsregistrering til det respektive lønsystem. Med Kronos tidsregistreringssystem sker det helt automatisk!

Hurtigt og fleksibel tidsregistrering

​KronoTID er et system til tidsregistrering, der er skabt til at sikre dig en hurtigt og fleksibel opsætning af dagsskemaer, såsom flekstid, fasttid eller døgnprofil. Disse skemaer kan uden problemer bindes sammen med andre perioder. Hvert enkelte medarbejder oprettes til tidsregistrering, hvorefter dit tidsregistreringssystem er klar til at blive taget i brug. Tidsregistrering sker gennem de opsatte terminaler, der er strategisk placeret på positioner rundt omkring i virksomheden. Selve softwaren til Kronos tidsregistreringssystem installeres på en lokal computer eller en server, hvorefter det kan benyttes fra flere forskellige computere rundt omkring i virksomheden. For at opnå maksimal sikkerhed og fleksibilitet kan det arrangeres, at softwaren skal tilgås ved hjælp af individuelle bruger login.

Lad os skræddersy dit personlige tidsregistreringssystem!

​Hos Krono ved vi, at ikke to virksomheder er ens. Derfor er alle vores systemer til tidregistrering modulbaserede. Ved et modulbaseret tidsregistreringssystem kan vi sikre, at du og din virksomhed tilbydes netop det system til tidsregistrering, som passer bedst ind i både dig og dine medarbejderes daglige færden. Tidsregistrering skal nemlig ikke ses som en sur pligt, men derimod som et middel til at opnå de bedste vilkår for både medarbejdere og ledelse.

Vi tilbyder desuden også at inkludere adgangskontrol og mere avancerede værktøjer til tidsregistrering af dine medarbejdere, hvis der er behov for det i din virksomhed. Disse ekstra værktøjer til tidregistrering kan naturligvis ligeledes tilpasses individuelt til netop din virksomhed. Dermed gøres den nødvendige tidsregistrering af medarbejderne så optimal som muligt for begge parter.

Kontakt os

​KronoTID er vores mest omfattende software til tidsregistrering i virksomheden. Har du ikke brug for den fuldt udbyggede funktionalitet til tidsregistrering i din virksomhed, tilbyder vi her hos Krono to andre systemer til tidsregistrering; nemlig KronoMINI og KronoKVIK.

Ønsker du at vide mere om tidsregistrering med KronoTID? Så kontakt os endelig for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skræddersy et tidsregistreringssystem, der passer perfekt til netop din virksomhed. Du er velkommen til at kontakte os på telefon 223 224 76 eller gennem vores kontaktformular her på hjemmesiden.

Få et​ uforpligtende tilbud

Hvis du ønsker at implementere én eller flere af vores Krono-løsninger i din virksomhed, står vi selvfølgelig altid klar med kompetent rådgivning.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Fleksibelt system

Krono-System er kendt for at være fleksibelt og brugervenligt, så I kan tidsregistrere nemt og hurtigt.

Personlig betjening

Skulle der opstå spørgsmål ved brug af Krono-System står vi til rådighed med personlig vejledning.

Tilpasset efter jeres behov

Vores systemer kan skræddersyes til den enkelte virksomhed, så det bliver lige som I ønsker.

Sådan fungerer vores proces i Krono-System

Nedenfor kan du se vores proces i fire steps - fra det første møde til systemet er klar til at blive taget i brug.

Vi glæder os til at levere Krono-System til jeres virksomhed.

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

KONTAKT

Randersvej 28, 4200 Slagelse​

Telefon: +45 22 32 24 76

E-mail: info@krono.dk

CVR​: 19955281

OM KRONO

Firmaet Krono er oprettet i år 2010, men produktet Krono-System er startet op i 1997, og udviklet samt solgt fra Digana-Taximat A/S i 12 år, inden dette blev udskilt til firmaet Krono.