Stempelur bliver elektronisk med KronoKVIK

Ejer du en virksomhed, hvor tidsregistreringen er en omfangsrig opgave, der sluger en masse unødig tid og ressourcer i administrationen? Hos Krono er vi stolte af at kunne præsentere vores elektroniske stempelur-system, KronoKVIK. Ved at gå fra et gammeldags system med et stempelur, hvor alle data skal beregnes manuelt, er der mange fordele at opnå ved at skifte til KronoKVIK, som anvender elektronisk stempelur. Med denne elektroniske Krono-løsning får du nemlig et system, der effektivt opsamler alle data fra dine medarbejdere i virksomheden og automatisk udregner diverse tidssummer uden alt for mange fordyrende funktioner.

Opgradér løbende med Krono

​KronoKVIK er den perfekte Krono-løsning, hvis du ønsker at erstatte det gamle stempelur. KronoKVIK er især en god løsning for din virksomhed, hvis der ikke er behov for et avanceret stempelur-system lige i øjeblikket. Skulle behovet dog opstå på et senere tidpunkt, er det imidlertid altid muligt at opgradere dit elektroniske Krono-stempelur til et af vores andre systemer, som kan håndtere mere komplicerede opgaver.

Alle vores Krono-systemer er nemlig modulbaserede, hvilket betyder at vores Krono-løsninger er fleksible. Systemerne kan således integreres fuldt ud med hinanden. Med KronoKVIK som elektronisk stempelur sætter du dig altså ikke fast på en forudbestemt pakkeløsning uden mulighed for at ændre modulerne. Softwaren til dette elektroniske Krono-stempelur vil altid kunne udbygges, hvormed det kan tilpasses specielt til netop din virksomheds behov.

Registrering med elektronisk stempelur

​Hos Krono har de mange års erfaring i branchen vist os, at behovet for registrering med stempelur varierer fra virksomhed til virksomhed. Der findes ikke to virksomheder, der har netop de samme behov, når det kommer til registrering med stempelur. Denne erfaring har være medvirkende til, at vi her hos Krono udelukkende tilbyder modulbaserede registreringssystemer, heriblandt vores elektroniske Krono-stempelur.

Foruden vores elektroniske stempelur, KronoKVIK, kan vi her hos Krono tilbyde dig følgende mere avancerede registreringssystemer:

  • Tidsregistrering – Vores mest omfattende software til tidsregistrering med tilhørende stempelur er KronoTID. Med KronoTID får du fulde overblik over dine medarbejderes ankomst-, afgangs- og pausetider. Dette software har desuden den nødvendige kapacitet til at registrere flekstid, overtid, sygdom, ferie og meget andet. Har du en mindre eller mellemstor virksomhed, der søger et stempelur-system, der kan mere end KronoKVIK, men som ikke har KronoTIDs fuldt udbyggede funktionalitet, kan vi anbefale vores system KronoMINI.
  • Jobregistrering – Med KronoJOB får du det maksimale overblik over produktionen i din virksomhed. Her får du nemlig et system, hvor du nemt og hurtigt via elektronisk stempelur kan registrere materiale- og tidsforbrug ved konkrete opgaver i produktionen. Systemet kan yderligere udskrive joblister for den enkelte medarbejder og meget andet.
  • Adgangskontrol – KronoADGANG giver dig en driftssikker software-løsning, der ved hjælp af elektronisk stempelur holder styr på alle ind- og udgange i virksomheden.

Med Krono har du altså mulighed for at få skræddersyet et registreringssystem med elektronisk stempelur til lige netop din virksomheds unikke behov. Registrering med elektronisk stempelur i virksomheden er en effektiv metode til at lette arbejdsgangen for både medarbejdere og ledelse i hverdagen.

Kontakt Krono

​Har du spørgsmål til vores elektroniske stempelur med KronoKVIK, eller ønsker du måske en mere uddybende forklaring af denne Krono-løsning? Kontakt os på telefon 223 224 76 eller via vores kontaktformular her på hjemmesiden.

Overvejer du, om KronoKVIK er den rette løsning for netop din virksomhed? Så kontakt os allerede i dag og få en snak om, hvordan vi sammen kan skræddersy et stempelur-system, således at registreringsopgaverne i din virksomhed kommer til at fungere så optimalt som muligt.

Få et​ uforpligtende tilbud

Hvis du ønsker at implementere én eller flere af vores Krono-løsninger i din virksomhed, står vi selvfølgelig altid klar med kompetent rådgivning.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Fleksibelt system

Krono-System er kendt for at være fleksibelt og brugervenligt, så I kan tidsregistrere nemt og hurtigt.

Personlig betjening

Skulle der opstå spørgsmål ved brug af Krono-System står vi til rådighed med personlig vejledning.

Tilpasset efter jeres behov

Vores systemer kan skræddersyes til den enkelte virksomhed, så det bliver lige som I ønsker.

Sådan fungerer vores proces i Krono-System

Nedenfor kan du se vores proces i fire steps - fra det første møde til systemet er klar til at blive taget i brug.

Vi glæder os til at levere Krono-System til jeres virksomhed.

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

KONTAKT

Randersvej 28, 4200 Slagelse​

Telefon: +45 22 32 24 76

E-mail: info@krono.dk

CVR​: 19955281

OM KRONO

Firmaet Krono er oprettet i år 2010, men produktet Krono-System er startet op i 1997, og udviklet samt solgt fra Digana-Taximat A/S i 12 år, inden dette blev udskilt til firmaet Krono.