Timeregistrering med KronoMINI

Ejer du en mindre virksomhed, og er du på udkig efter et komplet tidsregistreringssystem? Så er vi her hos Krono stolte af at kunne tilbyde dig KronoMINI. Med KronoMINI får du et komplet system til timeregistrering med et væld af avancerede funktioner, der er pakket ind i et brugervenligt design og interface. Alle funktioner og profiler er udviklet med henblik på at passe til de behov, der måtte være for timeregistrering i mindre virksomheder. Via særlige moduler er det desuden muligt at eksportere data fra dine medarbejderes timeregistrering direkte til lønsystemer såsom Dataløn, Multiløn og Lessor.

Med KronoMINI undgår du altså at skulle sidde og bruge overflødig tid – som du helt sikkert ville kunne bruge mere fornuftigt andetsteds – på at overføre dine medarbejderes timeregistrering manuelt til lønsystemer. KronoMINI overfører løbende dine medarbejderes timeregistrering helt automatisk. KronoMINI er intet mindre end et perfekt system til timeregistrering i den mindre virksomhed.

Nemt og enkelt tidsregistreringssystem

​Ved at anvende KronoMINI til timeregistrering får du mulighed for nemt at opsætte dagsskemaer i enten flekstid, fasttid eller døgnprofil. Softwaren til dit tidsregistreringssystem bliver installeret på en udvalgt computer, hvorfra systemet kan tilgås ved brug af login. Efter installeringen er det nemt at koble dagsskemaerne sammen i ønskede perioder samt efterfølgende at oprette dine medarbejdere i det nye tidregistreringssystem.

Så snart dagsskemaerne er oprettet i tidsregistreringssystemet, er du klar til at sætte din timeregistrering i system. Dette sker ved, at alle dine medarbejdere lader sig registrere ved de opsatte terminaler på strategisk udvalgte steder i virksomheden. Terminalerne fås med forskellige former for personlige læsere. Du får således selv mulighed for at beslutte, om dine medarbejdere skal udføre deres timeregistrering med et personligt magnetkort, en capkey, deres eget fingeraftryk eller måske endda med berøringsfrie kort.

Selve terminalerne fungerer som lokale lagringsenheder, der opsamler alle dine medarbejderes data om timeregistrering. Terminalerne holder altså styr på, hvornår medarbejderne kommer, går og holder pause. Terminalerne er koblet til en lokal computer eller har en fast indlagt IP-adresse. Det betyder, at du nemt kan eksportere data til videre bearbejdning og analyse af medarbejdernes timeregistrering samtidig med, at terminalen fungerer uafhængigt af computeren. Du undgår dermed at miste vigtig data om dine medarbejderes timeregistrering i forbindelse med strømsvigt, ligesom terminalen fungerer uden problemer, selvom pc’en er slukket.

Timeregistrering tilpasset dine behov

​Her hos Krono har vi i udviklingen af vores tidregistreringssystem medberegnet det faktum, at i og med der ikke findes to virksomheder, der er ens, vil behov for timeregistrering naturligt også være af forskellig grad. Alle vores systemer til timeregistrering er således modulbaserede. Ved at anvende et modulbaseret tidsregistreringssystem giver vi vores kunder muligheden for at finde frem til netop det system til timeregistrering, der passer bedst ind i deres virksomhed. Man kan altså tale om en timeregistrering, der er tilpasset efter både ledelse og medarbejderes behov for på den måde at finde frem til den mest gunstige løsning for begge parter i forbindelse med timeregistrering på arbejdspladsen. KronoMINI timeregistrering skal dermed ikke opfattes som en sur pligt, men derimod nærmere som et middel, der kan være behjælpeligt til at lette hverdagen for både medarbejdere og ledelse.

Kontakt Krono

​KronoMINI er vores tidsregistreringssystem, der er udviklet til mindre virksomheder. Har du brug for et system til timeregistrering i en større virksomhed, vil vi anbefale dig at læse nærmere om vores tidsregistreringssystem kaldet KronoTID, som er vores mest omfattende software til timeregistrering i virksomheder. Har du derimod udelukkende brug for et mere moderne stempelur-system, er KronoKVIK måske noget for dig.

Sidder du og brænder inde med flere spørgsmål til timeregistrering med KronoMINI? Så er du mere end velkommen til at kontakte os på telefon 223 224 76 eller gennem vores kontaktformular her på hjemmesiden. Vi sidder klar til at svare dig på dine spørgsmål, og måske kan vi endda være behjælpelige med at få skræddersyet et tidsregistreringssystem, der passer til netop din virksomheds behov.

Få et​ uforpligtende tilbud

Hvis du ønsker at implementere én eller flere af vores Krono-løsninger i din virksomhed, står vi selvfølgelig altid klar med kompetent rådgivning.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Fleksibelt system

Krono-System er kendt for at være fleksibelt og brugervenligt, så I kan tidsregistrere nemt og hurtigt.

Personlig betjening

Skulle der opstå spørgsmål ved brug af Krono-System står vi til rådighed med personlig vejledning.

Tilpasset efter jeres behov

Vores systemer kan skræddersyes til den enkelte virksomhed, så det bliver lige som I ønsker.

Sådan fungerer vores proces i Krono-System

Nedenfor kan du se vores proces i fire steps - fra det første møde til systemet er klar til at blive taget i brug.

Vi glæder os til at levere Krono-System til jeres virksomhed.

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

Vi har bl.a. leveret systemer til

KONTAKT

Randersvej 28, 4200 Slagelse​

Telefon: +45 22 32 24 76

E-mail: info@krono.dk

CVR​: 19955281

OM KRONO

Firmaet Krono er oprettet i år 2010, men produktet Krono-System er startet op i 1997, og udviklet samt solgt fra Digana-Taximat A/S i 12 år, inden dette blev udskilt til firmaet Krono.